Dovolenka s nami

02 / 2100 2100

Po - Pia 9:00 do 20:00

So - Ne 9:00 do 20:00

Vyberte krajinu, stredisko, hotel ...
Od - Do

Vyberte si krajinu

Referencie cestovnej kancelárie Solvex

Kontakt

Týmto čestne vyhlasujem, že som majiteľom e-mailovej adresy a ako dotknutá osoba zároveň dávam spoločnosti SOLVEX s.r.o. so sídlom Námestie SNP 15, 811 06 Bratislava, IČO: 35 809 728, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 23857/B ako prevádzkovateľovi svoj súhlas na spracúvanie mojich osobných údajov v rozsahu meno, priezvisko, e-mail a telefónne číslo na marketingové účely, a to na obdobie 5 rokov. Ako dotknutá osoba som oprávnená svoj súhlas kedykoľvek odvolať prostredníctvom svojej žiadosti na e-mail: solvex@solvex.sk. Detailné info v súvislosti s ochranou osobných údajov nájdete v dokumente "Zásady ochrany osobných údajov".
  • Dakujeme Solvexu za úžasnú dovolenku v Turecku. Vsetko bolo super , pláž, more, hotel, strava, programy a fantastický personál . Dúfame, že si ju opat zopakujeme. Turecko je super:)))
  • Chcem sa poďakovať cestovnej kancelárii za príjemne strávenú dovolenku na Rodose v termíne 8.9.-15.9.2023. Ubytované sme boli v hoteli Memphis Beach, Kolymbia. Hotel skôr pre nenáročných ale nedá sa uprieť snaha zamestnancov čo sa týka upratovania, obsluhy, kuchyne. Hotel zariadený skromne ale čisto, švédske stoly skromnejšie, ale jedlo chutné. Výhoda je blízkosť pláže aj možnosť nakupovania. Bazén super, čistý, príjemný. Nevýhody: chýbal mi trochu väčší výber múčnikov a ovocia. Večerná zábava žiadna. O 23:00 hod. vypnú hudbu z rádia a svetlá. Klíma za príplatok 7€ na deň. a WIFI slabá. Aj keď sme si priplatili nedalo sa väčšinou pripojiť. Čo chcem ale obzvlášť vyzdvihnúť je práca delegátky Eriky. Bola super, výklad na výletoch aj nad rámec povinností. Vďaka nej a jej zanietenému výkladu nás tento ostrov očaril a určite sa tam chceme vrátiť. Ďakujeme Majka a Paulínka.
  • Dobrý deň. S cestovnou kanceláriou sme boli v Turecku, Side, hotel Riolavitas v termíne od 7.9.-14.9. letisko Poprad- super . Výborný hotel s výbornými službami . More krásne , teple, ráno pokojnejšie, poobede vlny, ale v pohode. Nie je pre malé deti, lebo je rýchlo hlbka. Delegátky neskutočné, už pri prílete cakali na nás a navigovali nás k autobusom. V prípade zdravotných problémom reagovali velmi rýchlo a perfektne( dakujem p .Majke- zdravotníčke). Moja najlepšia dovolenka zatial. 5 *
  • Dobrý deň. S vašou cestovnou kanceláriou sme boli na dovolenke v Bulharsku v Nesebare. Ubytovaní sme boli v hoteli MPM Arsena. Úžasný hotel s úžasnými službami. Personál bol veľmi milý, hotel a okolie čisté. Služby na vysokej úrovni. Strávili sme krásnu dovolenku, nič nám nechýbalo, o všetko bolo postarané. Veľmi radi v budúcnosti vycestujeme s vašou cestovkou na ďalšiu dovolenku. Prajeme veľa spokojných zákazníkov a úžasných miest k dovolenke. Ďakujeme.
  • Dobrý deň, tento rok sme vyuzili sluzby Solvexu 2 krát.Chcem vyzdvihnúť prácu delegátky v Prímorsku , hotel Orios a taktiež prácu delegátky v Side v Turecku hotel Amelia beach.Samozrejme nesmiem zabudnút na milé slečny vo Forume v PP ,profesionálny prístup.Ďakujeme
  • Dobrý deň, v termíne 8.8.-15.8.2023 sme boli cez vašu CK v hoteli Slavyanski na Slnečnom pobreží v Bulharsku. S celým pobytom sme boli spokojní. Mimoriadne by som chcel pochváliť delegáta CK Jána, jeho informácie boli vecné a presné (pred pár rokmi sme zažili iných delegátov, a bola to katastrofa). Tohto delegáta si držte, je výborný. S pozdravom rodina Veselská a Baťov!
  • Dobrý deň. Cez Vašu cestovnú kanceláriu sme boli na dovolenke viackrát a určite nie naposledy, opäť sme neboli sklamaní. Hotel Casa Fora Beach Resort je výborný hotel s krásnym prostredím, milým a ochotným personálom ako aj úžasnou kuchyňou. Súčasťou hotela je aj SPA, ktoré jednoznačne odporúčam navštíviť každému dovolenkárovi, ktorý chce zažiť príjemný pocit pohody pri masáži alebo tureckom kúpeli, ako aj profesionálne služby kozmetičky. Zdravím týmto "šéfa" zariadenia Mehmeta, ktorý nám zabezpečil kvalitné služby SPA a oddych v rámci ich nádherného SPA priestoru. Ďakujeme.
  • Dobrý deň prajem. Chcel by som sa poďakovať Solvex,- Košice, za krásnu dovolenku v Grécku na Kréte v hoteli Arine beach. Nemám čo by som mohol skritizovať.Všetko od delegátky, hotela, čistoty,umiestnenie od letiska cca 20 min.bohatej stravy,nápojov,kúpaliska, Aquapark, toboganov, mora,piesočnatej pláže, lehátok, všetko po ruke.Kompletne hodnotíme s 5 členou rodinou na 100 percent.Určite sa sem chceme na budúci rok vrátiť.
  • Dobrý deň,práve sme sa vrátili z hotela Evita Elite.Chcela by som veľmi pochváliť štyroch animatorov z Ceska….boli vynikajúci.Pracovali od rana do vecera,mali pripravených veľa aktivít….boli proste 👍…touto cestou im chcem veľmi poďakovať za 100% odvedenú pracu.
  • Práve sme sa vrátili z dovolenky v hoteli Memphis beach, Kolymbia a sme veľmi spokojní. Hotel bol pekný, izby čisté, každý deň upratané a prezlečené posteľné prádlo. Jedlo bolo super a fakt sa dalo vybrať, vždy bohatá ponuka. Veľmi chválime cestovku, výborna komunikácia a delegátka Erika bola veľmi dobrá, ochotná s čímkoľvek pomôcť a vyriešiť, so širokým spektrom informácií super prehliadkou mesta Rodos aj vo večerných hodinách čo bol úžasný zážitok. Ďakujeme za krásnu dovolenku.

Prečo Cestovná Kancelária Solvex?