Leto s nami

02 / 2100 2100

Po - Pia 9:00 do 21:00

So - Ne 9:00 do 21:00

flag-sk flag-cz
Vyberte krajinu, stredisko, hotel ...
Od - Do

Od

Do

Dĺžka pobytu



x Zrušiť filter
Dospelí






x Zrušiť filter
Deti





x Zrušiť filter
Doprava

Vyberte si dopravu



x Zrušiť filter
Rozšírený filter

Termín




Cena

EUR

Strava











Typ zájazdu



Úroveň hotela od

Úroveň hotela do

Vybavenie hotela







Vyberte si krajinu






x Zrušiť filter

Dôležité informácie

POISTENIE PROTI ÚPADKU

Naša CK Solvex je v zmysle zákona c.281/2001 Z.z. poistená proti úpadku a insolventnosti v Poisťovni Kooperativa a.s.. Poistenie znamená 100% záruku a garanciu Vašich prostriedkov. Poistenie proti úpadku a insolventnosti je už zahrnuté v cenách pobytu.

KOMPLEXNÉ CESTOVNÉ POISTENIE

Súčasťou zájazdov CK Solvex je i komplexné cestovné poistenie pre účastníkov zájazdu, ktoré nie je zahrnuté v cene zájazdu. Komplexné cestovné poistenie zahŕňa i poistenie pre prípad, že objednávateľovi vzniknú náklady v súvislosti s jeho odstúpením z dôvodu choroby, resp. nehody od Zmluvy o obstarávaní zájazdu. Poistný vzťah vzniká medzi účastníkom zájazdu a poisťovacou spoločnosťou. V jednaní o odškodnení poistnej udalosti je poisťovacia spoločnosť v priamom vzťahu k účastníkovi zájazdu. Cestovnej kancelárii nenáleží posudzovať existenciu, prípadne výšku uplatňovaných nárokov z tohto vzťahu. Presný rozsah krytia a podmienky komplexného cestovného poistenia sú uvedené v brožúre poisťovacej spoločnosti Kooperativa, ktorú môže objednávateľ obdržať vo všetkých prevádzkach CK Solvex.

OBJEDNÁVANIE ZÁJAZDOV

Pri osobnej návšteve na našich prevádzkach v CK Solvex, telefonicky 02/2100 2100 (aj prostredníctvom call centra 0904 638 227), cez internet prostredníctvom formulára na www. solvex.sk, alebo u partnerských cestovných kancelárií po celom Slovensku, zväčša označených nálepkou s logom CK Solvex, resp. ich zoznam podľa miest nájdete na www. solvex. sk – Kontakty. Výber odporúčaných predajcov nájdete priamo v našom katalógu (na poslednej strane). Pri uzatváraní Zmluvy o obstaraní zájazdu od Vás budeme potrebovať nasledovné údaje: meno a priezvisko každého z cestujúcich, telefonický kontakt, dátum narodenia, adresu trvalého bydliska. Po podpísaní Zmluvy o obstaraní zájazdu je potrebné uhradiť zálohu vo výške 50% z celkovej ceny zájazdu (pokiaľ nie je dohodnuté inak). Zvyšná časť celkovej ceny zájazdu musí byť uhradená najneskôr 30 dní pred začiatkom zájazdu.
Platba je možná v hotovosti v pobočkách CK Slovex, vkladom alebo prevodom na náš účet v OTP, Tatra banke alebo v ČSOB (číslo úctu je uvedené na Zmluve o obstaraní zájazdu).
Platby za zájazd je možné realizovať v našich prevádzkach i na splátky prostredníctvom spoločnosti Home Credit alebo hradiť prostredníctvom poukážok spoločnosti Edenred Slovakia, s.r.o., Le Cheque Dejeuner, s.r.o., Sodexo Benefity, VAŠA Slovensko, s.r.o., Benefit Plus.

POKYNY NA CESTU

7 dní pred realizáciou zájazdu Vám budú zaslané mailom pokyny na cestu (len v nevyhnutných prípadoch zasielané poštou na výslovné požiadanie klienta). Podmienkou zaslania voucheru (ubytovacieho poukazu) je obdržanie 100% úhrady za objednaný zájazd od objednávateľa. V pokynoch nájdete podrobné informácie k Vášmu odchodu resp. odletu na vytúženú dovolenku. Pri predaji zájazdu ako tzv. „last minute“, v dobe kratšej ako 7 dní pred odletom/odchodom, obdržíte pokyny na cestu po podpise Zmluvy o obstaraní zájazdu a celkovej úhrade zájazdu. V prípade, že by ste neobdržali pokyny na cestu, kontaktujte prosím svojho predajcu.

DOPRAVA

Letecká doprava: do Bulharska odlety z letísk Bratislava do Varny i do Burgasu a zo Sliača, Popradu, Košíc do Burgasu, modernými a bezpečnými lietadlami typu McDonnell Douglas MD-84 a BOEING 737, tzv.charterovými letmi, ktoré sú prevádzkované leteckou spoločnosťou Bulgaria Air AD. Do ostatných nami organizovaných destinácií Grécko, Turecko, Taliansko, Čierna Hora a Severný Cyprus sú odlety leteckou spoločnosťou Travel Service, Corendon Airlines, Mistral Air a Montenegro Airlines. Letový plán a časy odletov stanovuje letecká spoločnosť, preto nie je v kompetencii CK vyberať a určovať si časy odletov. Napriek úsiliu CK Solvex a leteckej spoločnosti dochádza niekedy vplyvom technických problémov, počasia, preplnenosti vzdušných koridorov k časovému posunu aj o niekoľko hodín pred plánovaným odletom. Odlet, resp. prílet sa môže uskutočniť v akomkoľvek čase, tak ranných ako aj nočných hodinách. Let môže z hľadiska dĺžky trvania presahovať do nasledujúceho dňa.

CK Solvex nezodpovedá za zmenu plánovaných odletov a prípadné meškanie dopravných prostriedkov, ani nezodpovedá za škody, ktoré môžu vzniknúť následkom meškania dopravného prostriedku. Upozorňujeme zákazníkov, že v prípade meškania dopravného prostriedku mu nevzniká právo na odstúpenie od zmluvy. V prípade meškania letu sa letecká spoločnosť riadi nariadením ES č. 261/2004 Európskeho parlamentu rady. Zodpovednosť za cestujúcich od čašu odbavenia až po opustenie colného priestoru preberá letecká spoločnosť. Prvý a posledný deň slúži na dopravu a nie je zaručené že tieto dni bude priestor na plnohodnotné využitie dňa ako ostatné dni dovolenky. Cestovná kancelária si vyhradzuje právo na prípadnú zmenu miesta odletu/príletu, zmenu trasy letu, medzipristátia, leteckej spoločnosti, typu lietadla a letového plánu. Klientom odporúčame byť 2 hodiny pred odletom na dovolenku na letisku. V prípade oneskorenia sa alebo zmeškania letu nemá klient nárok na kompenzáciu od CK Solvex.

Individuálna doprava: klient, ktorý použije vlastnú dopravu do ubytovacieho zariadenia, sám zodpovedá za dodržanie termínu nástupu a ukončenia pobytu, t.j. za čerpanie resp. nečerpanie zabezpečených služieb.

STRATA alebo POŠKODENIE BATOŽINY

Pri strate alebo poškodení batožiny je potrebné hneď na letisku na reklamačnom oddelení spísať protokol P.I.R., ktorý je potrebný pre uplatnenie nároku na odškodnenie u poisťovne Kooperativa.

UBYTOVANIE

Každý štát má svoje vlastné kritéria pre zaraďovanie hotelov do jednotlivých kategórií, preto ani neodporúčame porovnávať štandardy a kategorizáciu v rôznych štátoch ani porovnávať jednotlivé izby v hoteli, ktoré sa takisto môžu líšiť a nebývajú presne rovnaké. Zbytočne by ste si kazili dovolenku. Prístelky nemusia byť pevné lôžka a zväčša majú formu pohovky, rozkladacieho gauča alebo kresla alebo tzv. „ruskej postele“. Ich pridaním môžu byť priestory stiesnené, ale treba si uvedomiť, že táto skutočnosť je zohľadnená v cene zájazdu. Fotografie v našom katalógu sú ilustračné a jednotlivé izby v hoteloch sa môžu líšiť veľkosťou, zariadením, nábytkom. Niektoré hotely pozostávajú z niekoľkých budov, bungalovov, apartmánov, nie len z hlavnej budovy a pridelenie ubytovania je plne v kompetencii ubytovacieho zariadenia. V hoteloch so solárnym vyhrievaním (hlavne na gréckych ostrovoch) sa môže občas stať že tečie vlažná voda.

Rýchlo sa rozvíjajúci cestovný ruch spôsobuje stavebnú činnosť, ktorú nemá žiadna cestovná kancelária možnosť ovplyvniť alebo zabrániť jej ani počas sezóny. V súlade s medzinárodným štandardom môžu byť klienti ubytovaní v deň príchodu až po 14,00 hod. a v deň odchodu sú povinní uvoľniť ubytovacie zariadenie do 10,00 hod. alebo aj skôr. Ak klient zostane v ubytovacom zariadení dlhšie ako je dovolené, musí doplatiť za ubytovanie priamo na mieste. Ani prípadný časový posun odchodu z letoviska neoprávňuje zákazníka k dlhšiemu používaniu izby. V prípade, že hotel disponuje plážovým setom počet ležadiel a slnečníkov je obmedzený. Na jednu izbu klienti dostanú 2 ležadlá a slnečník, podľa možnosti.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že prideľovanie izieb je plne v kompetencii ubytovacieho zariadenia a recepcie. Cestovná kancelária nemôže túto činnosť ovplyvniť. Môže sa stať, že napriek Vašej požiadavke a našej snahe nebudete ubytovaní vedľa seba, i keď sa jedná o jednu rodinu, či skupinu osôb, nakoľko hotel nebude mať takéto izby k dispozícii. Pokiaľ sa špeciálne požiadavky nepodarí zaistiť, naša CK Vám nemôže poskytnúť kompenzáciu ani zľavu, nakoľko na tieto požiadavky nevzniká žiaden právny nárok. Klienti CK Solvex majú nárok na kategóriu ubytovania, ktorú si objednali aj uhradili. Z dôvodu veľkého záujmu o pobyty v Bulharsku, Turecku, Grécku, Taliansku môže dôjsť, najmä vo vrcholnej sezóne a pri kúpe last minute zájazdov, k pre obsadeniu kapacít, ktoré nie je spôsobené cestovnou kanceláriou, ale hotelovým zariadením a jeho manažmentom.

CK Solvex upozorňuje klientov, že aj napriek všetkým snahám sa nie vždy podarí zabezpečiť objednaný hotel, a to aj v prípade, že si ho klient neobjednal na last minute. V takomto prípade naša CK vždy poskytuje klientom ubytovanie minimálne rovnakej resp. vyššej kategórie ako mali objednané. V Zmluve o obstaraní zájazdu, ktorú klient uzatvára je uvedené naše hodnotenie hotela, nie oficiálna kategória hotela. Všetky vzdialenosti uvedené v katalógu sú rátané vzdušnou čiarou od ubytovacej kapacity k danému bodu. Prosíme tiež o porozumenie pri organizácii ubytovania, prihlasovaní sa na ubytovanie na recepciách a príprave ubytovania, kedy pri väčších skupinách, nočných príletoch a striedaní turnusov môže dochádzať k dlhším čakacím dobám, pričom miestny zástupca CK, resp. delegát musí pokračovať v transfere s ostatnými turistami do ďalších hotelov. Ďalej upozorňujeme, že CK nemá možnosť ovplyvniť rozsah, obsah a podmienky TV/SAT vysielania, ktoré si určuje prevádzkovateľ ubytovacieho zariadenia sám, a tiež z rôznych dôvodov môžu nastať výpadky siete wifi tak na izbe, ako aj vo vyhradených priestoroch hotela. Dovolenka je pre turistov tiež spájaná s nočným životom a zábavou. Preto sú niektoré strediská plné zábavných podnikov, v ktorých je obvykle hlučná prevádzka a CK nemôže garantovať úplný pokoj.

Ubytovanie v hoteloch:

** - jednoduché ubytovanie s účelným zariadením, vhodné pre nenáročnú klientelu
*** - ubytovanie strednej kategórie s bežným vybavením a rozsahom stravovania
**** - ubytovanie vyššej kategórie pre náročnejších klientov
***** - luxusné ubytovanie s nadpriemerným štandardom služieb, ubytovania a stravovania, určené pre náročných klientov

Ubytovanie v penziónoch:
Penzióny 1.kategórie: ubytovanie v izbách, ktoré majú vlastné sociálne zariadenie (sprcha/ WC). Pri ubytovaniach v penziónoch sa neuvádza ich oficiálna kategória hviezdičkami, preto je označenie v katalógu vyjadrením nášho hodnotenia.

Ubytovacie zariadenia poskytujú viacero druhov izieb, medzi najznámejšie patria:

Dvojlôžková izba/Doubleroom /DBL/ 2+0 - 1 miestnosť s dvomi posteľami vo forme manželskej postele alebo dvomi samostatnými lôžkami.
Dvojlôžková izba s prístelkou/ Doubleroom + extra bed/ DBL + extra/ 2+1 - 1 miestnosť s dvomi pevnými lôžkami vo forme buď manželskej postele alebo dvoch samostatných lôžok s možnosťou pridania jednej prístelky. Každé ubytovacie zariadenie poskytuje iný typ prístelky.
Dvojlôžková izba s 2 prístelkami/ Double room + 2 extra bed/DBL + 2 extra bed/ 2+2 - 1 miestnosť s dvomi pevnými lôžkami vo forme buď manželskej postele alebo dvoch samostatných lôžok s možnosťou pridania dvoch prísteliek.
Rodinná izba/Family room - 1 miestnosť väčších rozmerov s dvomi pevnými lôžkami vo forme buď manželskej postele alebo dvoch samostatných lôžok umiestených vedľa s dvoma prístelkami.
Štúdiá - ubytovanie vhodné pre 2 – 4 osoby: 1 miestnosť s dvomi posteľami vo forme buď manželskej postele alebo dvoch samostatných lôžok, prístelky bývajú zväčša formou gauču alebo rozťahovacieho kresla. V niektorých štúdiách sa nachádza kuchynský kút.
Apartmány -ubytovanie vhodné pre 2 , 4 – 6 osôb: 1 alebo 2 miestnosti, 2 pevné lôžka alebo 4 - 6 pevných lôžok, prístelka zväčša formou gauču alebo rozťahovacieho kresla. V niektorých apartmánoch sa nachádza kuchynský kút. Vybavenie v kuchynkách je zariadené len na prípravu jednoduchých jedál, t.j. len základným kuchynským riadom.
No Name/Ruleta hotel, penzión -anonymné ubytovacie zariadenie, ktoré nie je určené presným názvom, ale ubytovanie bude poskytnuté v tom ubytovacom zariadení, kde je práve voľná ubytovacia kapacita za adekvátnu cenu a v zodpovedajúcej kategórii podľa zmluvy.

VODA A ELEKTRICKÁ ENERGIA

Vo väčšine destinácií je voda z vodovodu určená k priamej konzumácii. Vzhľadom na to, že má iné zloženie na aké sme zvyknutí na Slovensku, odporúčame si zakúpiť vodu v uzavretých plastových fľašiach v miestnych obchodoch. V niektorých štátoch môže dochádzať v letných mesiacoch k častejším výpadkom dodávok elektrickej energie a teplej i studenej vody.

KLIMATIZÁCIA

Klimatizácia v ubytovacích zariadeniach môže byť ovládaná individuálne klientom, alebo riadená centrálne hotelom. Klimatizácia nemusí byť v prevádzke 24 hodín denne, závisí to od rozhodnutia hotela. U hotelov nižšej kategórie sa stáva, že klimatizácia býva v prevádzke iba niekoľko hodín denne. Hluk pri prevádzke klimatizácie, žiaľ, nemožno vylúčiť. Niektoré ubytovacie kapacity ponúkajú klimatizáciu len v danom termíne. Presný termín od – do závisí od konkrétneho ubytovacieho zariadenia.

KÚPEĽNA

Upratovanie kúpeľne a izieb a výmena uterákov je podmienené kategorizáciou ubytovacieho zariadenia. Odporúčame vziať si so sebou hygienické potreby pri ubytovaní v hoteloch nižšej kategórie a do apartmánov a štúdií v penziónoch okrem nich i potreby na umývanie riadu. Mnohé hotely nižšej kategórie v Taliansku a Bulharsku majú kúpeľne spojené spolu s WC bez oddeleného sprchovacieho kúta.

VÝHĽAD NA MORE

Izby s výhľadom na more majú priamy alebo bočný výhľad na more, resp. izby sú orientované na morskú stranu. Výhľadu môže čiastočne brániť časť budovy alebo zeleň. Výhľad na more je ovplyvnený vzdialenosťou hotela od mora. A je bežné, že vo výhľade z hotela na more je vidieť pred morom aj okolitú krajinu (napr. parkovisko, miestnu komunikáciu a iné).

STRAVOVANIE

Bulharská, grécka, turecká, talianska kuchyňa sú považované za veľmi zdravé. Stravovanie v jednotlivých krajinách je výrazne ovplyvnené miestnymi zvyklosťami. Každá národná kuchyňa však ponúka špeciality, na ktorých si môžu pochutnať aj najväčší labužníci. Keďže ide o zmenu prostredia a spôsobu pripravovania jedál v porovnaní s tým, na čo sme na Slovensku zvyknutí, môžu sa niektorým klientom objaviť žalúdočné problémy, ktoré nemožno vyhodnocovať ako použitie nekvalitných potravín zo strany hotela. Kvalita, bohatosť a pestrosť jedál je závislá od úrovne a kategórie ubytovania. Zväčša je poskytované formou švédskych stolov. Len v niektorých prípadoch sú večere (v Taliansku väčšinou aj obedy aj večere) servírované s možnosťou výberu z troch jedál (predjedlo, šalát, hlavné jedlo, zákusok resp. ovocie). Nápoje k hlavným jedlám nie sú v cene (najviac v Taliansku), pokiaľ nejde o služby all inclusive.

Kontinentálne raňajky - zväčša sú servírované. Tvoria ich: teplý nápoj, miestny chlieb, maslo, džem.
Rozšírené kontinentálne raňajky formou bufetu - samoobslužný výber. Doplnené kontinentálne raňajky o miestny syr alebo údeninu, prípadne vajcia, v niektorých prípadoch o zeleninu a ovocie.
Raňajky formou švédskych stolov - samoobslužný voľný výber v rozsahu rozšírené kontinentálne raňajky, obohatené o ovocie, zeleninu, poprípade o teplé pokrmy. Zo žiadnych stravovacích zariadení sa nedovoľuje vynášať jedlo bez výslovného dovolenia hotelového personálu.

STRAVOVANIE FORMOU „ALL INCLUSIVE“

Znamená poskytovanie stravovania a nápojov v rámci fixného rozvrhu daného ubytovacieho zariadenia uvedeného v katalógu. Služby nad rámec daného „All Inclusive“ balíka sú vždy spoplatňované osobitne. V tomto prípade sa to týka aj pitnej vody, ktorá je poskytovaná v rámci fixného rozvrhu balíka „All Inclusive“ a nie je dovolené vynášať neobmedzené množstvo pitnej vody na izbu alebo na pláž, teda mimo priestor vyhradený ubytovacím zariadením. Hotel má k dispozícií napr. lobby bar alebo bar pri bazéne a je bežné, že nad rámec balíka „All Inclusive“ je potrebné si nápoje a pitnú vodu zakúpiť. „All Inclusive“ zahŕňa raňajky, obedy, večere formou bufetových (švédskych) stolov alebo formou menu, miestne nealkoholické a alkoholické nápoje počas dňa, prípadne dodatočné občerstvenie.

Minibar na hotelovej izbe nie je súčasťou „All Inclusive“. Zväčša všade záleží na majiteľovi hotela, akým spôsobom si systém „All Inclusive“ služieb konkrétne upraví, preto dochádza k odlišnostiam v jednotlivých hoteloch a ubytovacích zariadeniach. Každý systém „All Inclusive“ služieb sa odlišuje tiež v jednotlivých štátoch a nie je možné systém „All Inclusive“ služieb v jednotlivých krajinách alebo štátoch porovnávať. Kvalita a rozsah „All Inclusive“ ponuky je ovplyvnená kategóriou hotela.

„Ultra All Inclusive“ znamená poskytovanie stravovania a nápojov formou „All Inclusive“ a navyše ďalšie služby, ako napr. skoré a neskoré raňajky, „midnight soup“, ponuku importovaných alkoholických nápojov, osušky, animačné programy, tematické večery a pod.

All Inclusive Light“ je stravovanie, ktoré zahŕňa raňajky, obedy, večere, nealkoholické a niektoré alkoholické (víno a pivo) nápoje. V ponuke sú nealkoholické a alkoholické nápoje miestnej výroby (pivo a víno) podľa fixného rozvrhu, ktorý je v kompetencii hotela. Každý hotel ponúka rôzny rozsah služieb „All Inclusive“ . Kompletný rozpis služby „All Inclusive“ pre daný hotel je možné si vyžiadať na recepcii. Stravovanie a využívanie služieb prislúcha klientom od ich ubytovania až po od ubytovanie v hoteli.

PLÁŽE A BAZÉNY

Pláže pred hotelovými zariadeniami sú takmer všade vo verejnom vlastníctve a ich čistenie je v kompetencii miestnych obcí. Sú prístupné aj miestnym obyvateľom, ktorých správanie sa môže odlišovať od zvyklostí v našej krajine, preto si treba dávať vždy pozor aj na veci. Taktiež nie je vylúčené, že zmena poveternostných podmienok dočasne obmedzí pobyt na pláži – náplavy rias, vodných tráv, drobných kamienkov a pod. Tieto skutočnosti sú neovplyvniteľné. Počet ležadiel a slnečníkov na pláži, či pri bazéne, nezodpovedá kapacite ubytovacieho zariadenia. Údaje o vzdialenosti hotela od pláže v katalógu sú len orientačné a sú rátané vzdušnou čiarou. Z hygienických dôvodov je potrebné dodávať do bazéna určité množstvo chemikálií. Počas letnej sezóny sú v hotelových zariadeniach zvyčajne k dispozícii od 08:00 do 18:00 hod. Keďže nie všetky hotelové bazény majú filtráciu, je možné, že niekedy budú bazény v určitom čaše mimo prevádzky.

DELEGÁT

Na mieste pobytu je Vám k dispozícii starostlivo vybratý delegát, ktorý dobre pozná miestne pomery a ochotne Vám vo všetkom poradí. Jeho návštevné hodiny a telefonický kontakt v prípade potreby sú zaznamenané na informačnej tabuli vo vstupnej hale alebo v informačných šanónoch, resp. na recepcii ubytovacieho zariadenia, alebo v prípade ubytovania v penziónoch v sídle partnerskej CK. V Bulharsku máme v mnohých letoviskách dokonca aj vlastné kancelárie, kde sa počas otváracích hodín takisto môžete obrátiť s akoukoľvek otázkou na našich skúsených delegátov. V prípade poistnej udalosti je potrebné vždy kontaktovať delegáta, ktorý je presne informovaný, ako postupovať a pomôže Vám riešiť akýkoľvek zdravotný problém, resp. poistnú udalosť.

FAKULTATÍVNE VÝLETY

Bližšie informácie o možných výletoch môžete čerpať z informačných kníh CK Solvex na mieste pobytu, umiestnených zväčša pri recepcii ubytovacieho zariadenia a Vás o nich poinformuje delegát a zástupca CK Solvex na informačných schôdzkach. Výlet si môžete objednať u nášho delegáta v miestnej mene alebo v eurách.

ŽIVOČÍCHY

Neovplyvniteľnou skutočnosťou, s ktorou sa môžete v jednotlivých destináciách stretnúť, je výskyt drobných živočíchov a hmyzu v ubytovacích zariadeniach a to i napriek úsiliu hotelierov a majiteľov ubytovacích objektov o ich odstránenie. V strediskách sa vyskytujú komáre a drobný hmyz, preto je lepšie si vziať si so sebou prostriedky proti hmyzu a nenechávať v izbe nechránené potraviny. Výskyt hmyzu však neznamená, že ubytovanie, resp. hotelové stredisko nie je čisté alebo je nehygienické. Túto skutočnosť nemôžeme nijako ovplyvniť.

VÝHRADA NA ZMENY PREDAJCU CK SOLVEX

Ponuka v tomto katalógu je pripravovaná v značnom časovom predstihu pred realizáciou zájazdu a i napriek vynaloženému úsiliu starostlivo pripraviť všetky informácie v katalógu o doprave, ubytovaní a o rozsahu poskytovaných služieb, môžu nastať aj nové okolnosti, ktoré majú vplyv na podmienky realizácie pripravovaných zájazdov. Vyhradzujeme si preto právo na ich zmenu.

Centrála CK Solvex:
Nám. SNP 15, 811 06 Bratislava,
Tel.: 02/2100 2100

Prevádzky CK Solvex:

Aupark Bratislava,
Tel.: 02/2102 6050
Dunajská 16, 811 08 Bratislava,
Tel.:02/6241 3695
Hlavná 135, 080 01 Prešov,
Tel.: 02/6241 3696
Dolná c.32, 974 00 Banská Bystrica,
Tel.:02/6241 34654
Alžbetina 31, 040 01 Košice,
Tel.: 02/6241 3430
1. mája 91/1, 031 01 Liptovský Mikuláš,
Tel.: 02/5292 6066
OC Forum, 058 01 Poprad,
Tel.: 02/5263 8262
Palackého 6790, 911 01 Trenčín,
Tel.: 02/2100 2100
Mariánske nám. 15, 010 001 Žilina,
Tel.: 02/2102 5532
Klimentská 1/1246, 110 00 Praha,
Tel.: +420 222 313 274
KOM - TOUR s.r.o., nám. gen. Klapku 36, Komárno
Tel.: 0905 826 963

Call centrum: 0904 638 227

Prečo Cestovná Kancelária Solvex?

certifikát
EN ISO 9001 : 2015
najviac letovísk
v Bulharsku
17 rokov na trhu
každý rok novinky
vo všetkých letoviskách
dostupný delegát
kvalitní a skúsení
zamestnanci
extra zľavy
pre verných klientov

First Minute na email

Odoberajte First Minute a First Moment akcie CK Solvex do e-mailu

02 / 2100 2100

Po - Pia 9:00 do 21:00

So - Ne 9:00 do 21:00

flag-sk flag-cz