Dovolenka s nami

02 / 2100 2100

Po - Pia 9:00 do 18:00

Vyberte krajinu, stredisko, hotel ...
Od - Do

Od

Do

Dĺžka pobytu



x Zrušiť filter
Dospelí






x Zrušiť filter
Deti





x Zrušiť filter
Doprava

Vyberte si dopravu


x Zrušiť filter
Rozšírený filter

Termín




Cena

EUR

Strava








Špeciálne akcie podľa destinácie








Typ zájazdu





Ostatné












Úroveň hotela od

Úroveň hotela do

Vybavenie hotela










Vyberte si krajinu




x Zrušiť filter

Kariéra

Aktuálne voľné pracovné miesta v CK Solvex

1. Delegáti na sezónu LETO 2022
Miesto výkonu práce:

Naše destinácie. Zaujímavé finančné ohodnotenie + provízie. Ubytovanie, strava, doprava do/z destinácie sú zabezpečené ZDARMA zo strany CK Solvex.

Termín nástupu:

ASAP

Náplň práce:
  • Privítanie klientov na letisku, pomoc pri check-ine (odbavovaní na letisku) a transfere z\/do hotela.
  • Informácie o fakultatívnych výletoch na pravidelných informačných schôdzkach.
  • Byť neobmedzene k dispozícii klientom na telefónnom čísle.
  • Pomoc pri riešení poistných udalostí.
  • Pomoc pri problémoch na mieste pobytu i pri vybavovaní reklamácií.
  • Sprevádzanie na niektorých fakultatívnych výletoch.
  • Koordinácia spolupráce medzi CK a partnerskou agentúrou respektíve hotelovým managementom priamo na mieste.
Požiadavky:
  • Anglický jazyk (aktívne) alebo bulharský, grécky, turecký jazyk výhodou.
  • Ukončené stredoškolské vzdelanie alebo študent vysokej školy.
  • Organizačné schopnosti, príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, tolerantnosť.
  • Odolnosť voči stresu.
  • Aktívny vodič.
  • Prax je výhodou.
  • Certifikát sprievodcu cestovného ruchu.

V prípade záujmu odošlite Váš životopis pomocou dole uvedeného formulára s vašou fotografiou v prílohe a do sprievodného textu napíšte, že sa uchádzate o danú pozíciu.

2. REFERENT(ka) predaja zájazdov CK - na pobočke Košice
Miesto výkonu práce:

Alžbetina 31, 04001 Košice

Termín nástupu:

ASAP

Náplň práce:

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • -Práca na pobočke cestovnej kancelárie, zabezpečenie riadneho a včasného predaja produktov spoločnosti (zájazdov , doplnkových produktov a služieb cestovného ruchu) pri osobnom, telefonickom alebo formou elektronického spojenia dopyte (kontakte) zákazníka

    -Komplexné zabezpečenie administratívnych prác spojených s predajom produktov a podpory predaného zájazdu.

    -Práca s rezervačným systémom spoločnosti, komunikácia s klientmi osobne, telefonicky , mailom, uzatváranie zmlúv s klientom.

    -Spracovanie objednávok klienta, poskytovanie informácií a poradenstva v oblasti cestovania, evidovanie rezervácií klientov, vydávanie potrebných daňových dokladov a monitorovanie úhrad,

    -Komunikácia s domácimi i zahraničnými partnermi (aj v anglickom jazyku).

    -Podpora a rozvoj tímu, zodpovednosť za predajné výsledky, administratívne práce, podpora predaja v spolupráci s centrálou spoločnosti.

  • Mzdové podmienky (brutto)

    800 EUR/mesiac

  • Zamestnanecké výhody, benefity

    - Zaujímavá práca v oblasti cestovného ruchu.

    - Možnosť stabilného zamestnania a profesionálneho rastu v prosperujúcej a renomovanej spoločnosti s medzinárodným pôsobením.

    - Možnosť účasti na zahraničných infocestách a služobných cestách .

    - Práca v mladom a dynamickom kolektíve, bohatý sociálny program, teambuildingové akcie.

    - Zamestnanecké výhody v prípade plnenia povinnosti riadne a včas aj možnosť dovolenky zadarmo , motivačné finančné ohodnotenie, zľavy na dovolenky.

  • Požiadavky:

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • Znalosti

  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
  • Počítačové znalosti - používateľ
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Microsoft Word - Expert
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Pozícia je vhodná pre absolventa

  • Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Čistý register trestov
  • Prax na obdobnej pozícii je výhodou
  • Prax v cestovnom ruchu je výhodou
  • Príjemné vystupovanie a výborný prejav
  • Kreativita, schopnosť pracovať samostatne a ochota rýchlo sa učiť
  • Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť
  • Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
  • Časová flexibilita, schopnosť prispôsobovať sa 
  • Odolnosť voči stresu
  • Analytické myslenie, obchodné znalosti, schopnosť vyjednávať, aktívny prístup k zákazníkovi
  • Znalosť ďalších cudzích jazykov je vítaná.
  • V prípade záujmu odošlite Váš životopis pomocou dole uvedeného formulára s vašou fotografiou v prílohe a do sprievodného textu napíšte, že sa uchádzate o danú pozíciu.

    3. REFERENT(ka) predaja zájazdov CK - na pobočke Poprad
    Miesto výkonu práce:

    Námestie Sv. Egídia 3290/124

    05801 Poprad

    Termín nástupu:

    ASAP

    Náplň práce:

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • -Práca na pobočke cestovnej kancelárie, zabezpečenie riadneho a včasného predaja produktov spoločnosti (zájazdov , doplnkových produktov a služieb cestovného ruchu) pri osobnom, telefonickom alebo formou elektronického spojenia dopyte (kontakte) zákazníka

    -Komplexné zabezpečenie administratívnych prác spojených s predajom produktov a podpory predaného zájazdu.

    -Práca s rezervačným systémom spoločnosti, komunikácia s klientmi osobne, telefonicky , mailom, uzatváranie zmlúv s klientom.

    -Spracovanie objednávok klienta, poskytovanie informácií a poradenstva v oblasti cestovania, evidovanie rezervácií klientov, vydávanie potrebných daňových dokladov a monitorovanie úhrad,

    -Komunikácia s domácimi i zahraničnými partnermi (aj v anglickom jazyku).

    -Podpora a rozvoj tímu, zodpovednosť za predajné výsledky, administratívne práce, podpora predaja v spolupráci s centrálou spoločnosti.

  • Mzdové podmienky (brutto)

    800 EUR/mesiac

  • Zamestnanecké výhody, benefity

    - Zaujímavá práca v oblasti cestovného ruchu.

    - Možnosť stabilného zamestnania a profesionálneho rastu v prosperujúcej a renomovanej spoločnosti s medzinárodným pôsobením.

    - Možnosť účasti na zahraničných infocestách a služobných cestách .

    - Práca v mladom a dynamickom kolektíve, bohatý sociálny program, teambuildingové akcie.

    - Zamestnanecké výhody v prípade plnenia povinnosti riadne a včas aj možnosť dovolenky zadarmo , motivačné finančné ohodnotenie, zľavy na dovolenky.

  • Požiadavky:

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • Znalosti

  • Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
  • Počítačové znalosti - používateľ
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Microsoft Word - Expert
  • Microsoft PowerPoint - pokročilý
  • Pozícia je vhodná pre absolventa

  • Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Čistý register trestov
  • Prax na obdobnej pozícii je výhodou
  • Prax v cestovnom ruchu je výhodou
  • Príjemné vystupovanie a výborný prejav
  • Kreativita, schopnosť pracovať samostatne a ochota rýchlo sa učiť
  • Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť
  • Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
  • Časová flexibilita, schopnosť prispôsobovať sa
  • Odolnosť voči stresu
  • Analytické myslenie, obchodné znalosti, schopnosť vyjednávať, aktívny prístup k zákazníkovi
  • Znalosť ďalších cudzích jazykov je vítaná.
  • V prípade záujmu odošlite Váš životopis pomocou dole uvedeného formulára s vašou fotografiou v prílohe a do sprievodného textu napíšte, že sa uchádzate o danú pozíciu.

    Formulár pre záujemcov o prácu

    Prečo Cestovná Kancelária Solvex?

    certifikát
    EN ISO 9001 : 2015
    najviac letovísk
    v Bulharsku
    20 rokov na trhu
    každý rok novinky
    vo všetkých letoviskách
    dostupný delegát
    kvalitní a skúsení
    zamestnanci
    extra zľavy
    pre verných klientov

    Last Minute na email

    Odoberajte First Minute a Last Minute akcie CK Solvex do e-mailu

    02 / 2100 2100

    Po - Pia 9:00 do 18:00